ارجاع پرونده کارآموزان متقلب در آزمون اختبار به دادسرای انتظامی کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد
هیات مدیره کانون فارس و کهگیلویه و بویراحمد مصوب کرد پرونده تقلبات برخی کارآموزان در آزمون اختبار را به دادسرای انتظامی کانون ارجاع نماید.
به گزارش فصل سوم؛ هیات مدیره کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد، صورتجلسه مصوبات را منتشر کرد.
در صورتجلسه مزبور آمده است:
پنجاه و چهارمین جلسه هیات مدیره با حضور اعضای اصلی تشکیل با توجه به دستور جلسه به شرح زیر اتخاذ تصمیم گردید.
۱- دستور نخست : گزارش کمیسیون طرح و برنامه در خصوص تعداد ظرفیت حوزه های قضایی تابع دو استان و جدول اختصاص کاراموزان پذیرفته شده آزمون ورودی سال ۱۴۰۳ قرائت ،گزارش کمیسیون با اصلاحاتی به تناسب وکلای شاغل در هر حوزه ،تعداد واحدهای قضایی و ضرورت اشتغال وکلا در حوزه های قضایی جدید به تصویب رسید مقرر گردید نسخه اصلاحی جدول مصوب با درج در صورتجلسه هیات مدیره جهت اعمال در سامانه ماده ۳۹ آئین نامه به شرکت عامل اعلام گردد .
۲- گزارش بازرس محترم هیات مدیره در خصوص حواشی اخیر جلسه اختبار کتبی در دانشگاه آزاد مطرح ،مقرر گردید گزارش کمیسیون کاراموزی در خصوص کاراموزانی که در جریان برگزاری اختبار مرتکب تخلف و تقلب گردیده اند به دادسرای انتظامی کانون اعلام گردد.
این اطلاعیه به امضای سخنگوی هیات مدیره کانون رسیده است.